chatbuttonRegister

Ταυτοποίηση λογαριασμού

Αυτή η πολιτική ενημερώθηκε τελευταία φορά την 18η Ιανουαρίου 2024 (Εκδ. 1.4)

Προκειμένου να είμαστε συνεπείς στις ρυθμιστικές και νομικές υποχρεώσεις μας προς την Εθνική Αρχή Στοιχημάτων και την Κυπριακή Νομοθεσία χρειάζεται να διασφαλίσουμε ότι:
α) είσαι ηλικίας 18 ετών και άνω
β) όλες οι πληροφορίες που παρείχες κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σου είναι ακριβείς και έγκυρες

Η ταυτοποίηση του λογαριασμού πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από τη δημιουργία του λογαριασμού σου. Μέχρι να ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση του λογαριασμού δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε αναλήψεις από οποιονδήποτε λογαριασμό. Επίσης, εάν οι συνολικές καταθέσεις σου φτάσουν τα 2000 € πριν από τις 30 ημέρες, η ταυτοποίηση του λογαριασμού θα πρέπει να ολοκληρωθεί σε αυτό το σημείο.

Σου συνιστούμε να ταυτοποιήσεις το λογαριασμό σου στην in2bet αμέσως μετά την εγγραφή σου.

Διαδικασία ταυτοποίησης λογαριασμού

Ολοκλήρωσε τη διαδικασία ταυτοποίησης του λογαριασμού σου ανεβάζοντας τα απαραίτητα έγγραφα στην ενότητα Ταυτοποίηση στις Ρυθμίσεις λογαριασμού ή αποστέλλοντας τα στο support@in2bet.com.cy. Η διαδικασία ταυτοποίησης περιλαμβάνει δύο απλά βήματα:

Βήμα 1: Ανέβασε ένα έγγραφο ταυτοπροσωπίας

α) Έγχρωμη φωτογραφία των δύο όψεων της ταυτότητάς σου ή
β) Έγχρωμη φωτογραφία του διαβατηρίου σου

Εάν είσαι αλληδαπός υπήκοος τρίτης χώρας θα πρέπει να ανεβάσεις επίσης:
α) Έγχρωμο αντίγραφο Πιστοποιητικού/Άδειας Παραμονής σου

Βήμα 2: Ανέβασε ένα έγγραφο αποδεικτικού κατοικίας

Προσκόμισε απόδειξη της διεύθυνσής σου στην Κύπρο, ανεβάζοντας ένα λογαριασμό κοινής ωφέλειας που έχει εκδοθεί από οποιοδήποτε από τα ακόλουθα:

α) οργανισμό τηλεπικοινωνιών (CYTA/Cablenet/Primetel/Epic) για υπηρεσίες διαδικτύου, συνδρομητικής τηλεόρασης ή/και σταθερής τηλεφωνίας (θα χρειαστεί να μας στείλεις τις δύο πρώτες σελίδες του λογαριασμού). Διευκρινίζεται ότι, λογαριασμός κοινής ωφέλειας για υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας δεν θα γίνεται αποδεκτός
β) Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου (ΑΗΚ)
γ) Συμβούλια Υδατοπρομήθειας και Αποχετεύσεων
δ) Αρχές Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Φόρος σκυβάλων, φόρος ακίνητης ιδιοκτησίας, φορολογικός λογαριασμός)
ε) Βεβαίωση από τον κοινοτάρχη της εκάστοτε ενορίας ή κοινότητας σε σχέση με τη διεύθυνση μόνιμης διαμονής σου.

Το αποδεικτικό διεύθυνσης πρέπει να έχει εκδοθεί εντός των τελευταίων 6 μηνών και να περιλαμβάνει το όνομα και τη διεύθυνση που δήλωσες κατά την εγγραφή σου.

Σε περίπτωση που δε διαθέτεις κάποιο λογαριασμό κοινής ωφελείας στο όνομα σου αλλά στο όνομα τρίτου προσώπου που διαμένει μαζί σου, θα πρέπει ο λογαριασμός να συνοδεύεται με ένα εκ των κάτωθι εγγράφων:
1. Ένορκη δήλωση στην οποία διασαφηνίζεται η μεταξύ σας σχέση και στην οποία επιβεβαιώνεται η μόνιμη διαμονή σου στη διεύθυνση που δηλώνεται στο λογαριασμό κοινής ωφέλειας, ή
2. Βεβαίωση υπογεγραμμένη από τον κοινοτάρχη της εκάστοτε ενορίας ή κοινότητας, στην οποία επιβεβαιώνεται η μόνιμη διαμονή σου στη διεύθυνση που δηλώνεται στο λογαριασμό κοινής ωφέλειας.

Βεβαιώσου ότι τα έγγραφά σου πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια:
α) είναι έγχρωμα και αρκετά καλής ποιότητας ώστε να είναι ευανάγνωστα
β) εμφανίζονται ολόκληρα (φωτογραφία ολόκληρου του εγγράφου με όλες τις τέσσερις γωνίες)
γ) είναι έγκυρα

Ταχυδρομική διεύθυνση κατοικίας για επαλήθευση

Εάν δεν έχεις στη διάθεσή/κατοχή σου κανένα από τα παραπάνω έγγραφα μπορούμε να επαληθεύσουμε τη μόνιμη διεύθυνση κατοικίας σου αποστέλλοντας έναν ταχυδρομικό κωδικό επαλήθευσης στη διεύθυνση που έχεις δηλώσει.

Μόλις λάβεις τον κωδικό, στείλτε μια φωτογραφία της επιστολής με email στο support@in2bet.com.cy ή μέσω Live Chat.

Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος των εγγράφων σου, θα σε ενημερώσουμε μέσω email και αν υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.

Βήμα 3: Ανέβασε τη μέθοδο πληρωμής σου

α) Για Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα: φωτογραφία της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας που έχεις χρησιμοποιήσει ή σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις για τις καταθέσεις σου, και από τις δύο όψεις. Θα πρέπει να φαίνονται οι τέσσερις (4) τελευταίοι αριθμοί του 16ψήφιου αριθμού, το ονοματεπώνυμο του κατόχου της κάρτας και η ημερομηνία λήξης της κάρτας. Βεβαιώσου ότι αποκρύπτονται οι τρείς (3) τελευταίοι αριθμοί (CCV). Σε περίπτωση που δεν αναγράφεται πλήρως το ονοματεπώνυμο σου ή που ο αριθμός της κάρτας και το ονοματεπώνυμο του κατόχου είναι σε διαφορετικές όψεις της κάρτας, θα πρέπει να αποστείλεις και αντίγραφο επιβεβαιώσης της κάρτας (Card Confirmation).
β) Για Skrill/Neteller: στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) από το λογαριασμό σου στην Skrill/Neteller. Θα πρέπει όλα τα προσωπικά στοιχεία να είναι ευδιάκριτα (ονοματεπώνυμο, ηλεκτρονική διεύθνση, αριθμός κινητού τηλεφώνου, αριθμό ταυτότητας).


Χρονοδιάγραμμα ταυτοποίησης

Στόχος μας είναι να εξετάσουμε τα έγγραφά σου και να ταυτοποιήσουμε το λογαριασμό σου εντός 48 ωρών. Αν ωστόσο χρειαστεί να σου ζητήσουμε πρόσθετες πληροφορίες, μπορεί να χρειαστούμε λίγο περισσότερο χρόνο.

Πρόσθετα έγγραφα και πληροφορίες

Διατηρούμε το δικαίωμα, όπου κρίνεται απαραίτητο, να ζητήσουμε πρόσθετες αποδείξεις της ταυτότητάς σου ή/και αποδείξεις της διεύθυνσής σου ανά πάσα στιγμή, ανεξάρτητα από το αν ο λογαριασμός σου έχει ήδη ταυτοποιηθεί.
Τα πρόσθετα έγγραφα που μπορεί να σου ζητήσουμε περιλαμβάνουν (αλλά δεν περιορίζονται) τα ακόλουθα:

α) Αυτοφωτογραφία (selfie) με επίδειξη ταυτότητας/διαβατηρίου/Πιστοποιητικού Εγγραφής Αλλοδαπού/ Πιστοποιητικού Άδειας Παραμονής ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου έχεις ανεβάσει
β) δεύτερο έγγραφο ταυτοποίησης ή/και απόδειξη της διεύθυνσης κατοικίας
γ) πιστοποιητικό γέννησης
δ) τραπεζική δήλωση/εκκαθαριστικό κάρτας/εκκαθαριστικό λογαριασμού ηλεκτρονικού πορτοφολιού

Επιπλέον, διατηρούμε το δικαίωμα, όπου κρίνεται απαραίτητο, να ελέγξουμε την πηγή προέλευσης των κεφαλαίων της στοιχηματικής σου δραστηριότητας μαζί μας. Ενδέχεται να σου ζητηθεί να προσκομίσεις πρόσθετες πληροφορίες και έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι διαθέτεις επαρκείς πόρους για να υποστηρίξεις τη στοιχηματική σου δραστηριότητα. Οι πληροφορίες αυτές μπορεί να αφορούν το επάγγελμα και το μισθό σου μέσα από έγγραφα όπως αντίγραφο της απόδειξης μισθοδοσίας ή/και αντίγραφο της κατάστασης τραπεζικού λογαριασμού ή/και της φορολογικής δήλωσης ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο κρίνεται απαραίτητο.

Ο λογαριασμός σου ενδέχεται να υπόκειται σε ορισμένους περιορισμούς, συμπεριλαμβανομένης της αναστολής λειτουργίας, έως ότου συγκεντρωθούν οι απαιτούμενες πληροφορίες και έγγραφα που χρειάζονται για τους ελέγχους μας.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι έχεις περισσότερους από έναν ενεργούς λογαριασμούς ή ότι οι πληροφορίες και τα έγγραφα που μας παρείχες είναι ψευδή ή άκυρα (συμπεριλαμβανομένων των εγγράφων που έχουν τροποποιηθεί μέσω ειδικού λογισμικού ή/και επεξεργαστές γραφικών), η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τα στοιχήματα που έχεις βάλει και να κλείσει το λογαριασμό σου. Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τυχόν παραβάσεις στις αρμόδιες αρχές και να παρακρατήσει όλα τα χρήματα μέχρι να ολοκληρωθεί η απαραίτητη έρευνα.

Διατήρηση των στοιχείων σας ενημερωμένων

Προκειμένου να συμμορφωθούμε με την ισχύουσα κυπριακή νομοθεσία και τους κανονισμούς της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων, είμαστε υποχρεωμένοι να ενημερώνουμε τα στοιχεία και τα έγγραφα των πελατών μας.

Εάν αλλάξει κάποιο από τα προσωπικά σου στοιχεία (π.χ. μόνιμη διεύθυνση κατοικίας, αριθμός τηλεφώνου), θα πρέπει να μας ενημερώσεις αμέσως.

Για να αλλάξεις οποιαδήποτε από τις πληροφορίες που έδωσες κατά την αρχική σου εγγραφή στον ιστότοπό μας, παρακαλούμε επικοινώνησε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Διατηρούμε το δικαίωμα, σε περίπτωση που κάποιο από τα έγγραφα ταυτοποίησής σου έχει λήξει, να ζητήσουμε να μας προσκομίσεις το επικαιροποιημένο έγγραφο. Επιπλέον, διατηρούμε το δικαίωμα, εφόσον το κρίνουμε απαραίτητο, να ζητήσουμε ανά πάσα στιγμή νέα απόδειξη της μόνιμης διεύθυνσης κατοικίας σου..

Επαλήθευση email

Η επαλήθευση του email σου αποτελεί μέρος της διαδικασίας ταυτοποίησης του λογαριασμού σου. Μετά την εγγραφή σου, θα σου στείλουμε ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση με την οποία έχεις εγγραφεί, το οποίο θα περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο (link).

Για να επαληθεύσεις το email σου, κάνε κλικ στο σύνδεσμο.

Παρακαλούμε έλεγξε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (Junk) καθώς υπάρχει περίπτωση το email μας να έχει καταλήξει εκεί.

Εάν χρειάζεσαι βοήθεια ή περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία ταυτοποίησης λογαριασμού, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Εναλλακτικά, συμβουλεύσου τη σελίδα ΒΟΗΘΕΙΑ στη διεύθυνση https://support.in2bet.com.cy/

Get the ApplicationRegulationsInformationFrequently Asked Questions (F.A.Q)Frequently Asked Questions (F.A.Q) GRSafer GamblingSafer GamblingNational Self-Exclusion PlatformNational Self-Exclusion PlatformCompanyPayments MethodsFollow usInformationFrequently Asked Questions (F.A.Q)Frequently Asked Questions (F.A.Q) GRSafer GamblingSafer GamblingNational Self-Exclusion PlatformNational Self-Exclusion PlatformCompanyPayments Methods

Την διαχείριση του ιστότοπου την έχει η εταιρεία I.T.S Infinity Technology Solutions CY Ltd με αριθμό εγγραφής ΗΕ 399558 και έδρα την οδό Αρχ. Μακαρίου ΙΙΙ, 80, Κτήριο Πάνος Εγγλέζος, 5ος όροφος, Διαμ./Γρ. 500, 1077 Λευκωσία, Κύπρος. Οι δραστηριότητες της εταιρείας είναι αδειοδοτημένες και εποπτεύονται από την Εθνική Αρχή Στοιχημάτων (ΕΑΣ) βάσει της άδειας Αποδέκτη Κλάσης Β με αριθμό B016 - η οποία ισχύει από 10 Φεβρουαρίου 2023 μέχρι 9 Φεβρουαρίου 2025.Η συχνή συμμετοχή στο στοιχηματισμό εκθέτει τους συμμετέχοντες στον κίνδυνο εθισμού και απώλειας περιουσίας. Παίξτε Υπεύθυνα. O στοιχηματισμός από άτομα ηλικίας κάτω των 18 ετών απαγορεύεται ρητά από το νόμο.

© 2024 in2bet.com.cy. ALL RIGHTS RESERVED.